Hatalı Zirkonyum Tedavisi Nedeniyle Diş Kaybı ve Mağduriyet
Yaklaşık 1 yıl önce zirkonyum kaplama yaptırdığım dişlerimin altındaki dört sağlam dişim, yapılan yanlış uygulama nedeniyle çürümüştür. Bu süreçte 4-5 farklı diş hekimine danıştım. Tümü, kaplama öncesinde gerekli işlemlerin tam yapılmadığını ya da yapıştırıcının hatalı uygulandığını belirtti. Bu nedenle kaplama ile diş arasında boşluk oluşmuş, araya giren yemek artıkları zamanla dişlerin çürümesine neden olmuştur. Kaplama yapıldıktan 5 ay sonra ciddi hassasiyet şikayetim oldu ve kliniğe başvurdum. Durumu anlattığımda, "Zamanla geçer" denilerek geçiştirildim. Üstelik kaplamanın üst kısmındaki açıklıkları da gösterdiğim halde bunun normal olduğu söylendi ve sadece gargara verilerek gönderildim. Şikayetlerim dikkate alınmadı. Zamanla bu dişlerde çürük oluştu ve son iki ay boyunca her gün 4-5 kez ağrı kesici kullanmak zorunda kaldım. En sonunda zirkonyum kaplamaların sökülmesi gerektiği söylendi. Bu işlem sırasında dişlerin kırılması halinde tekrar ücret alınacağı, kırılmazsa ücret alınmayacağı ifade edildi. Kalıcı kaplama sadece küçük bir çengel yardımıyla kolaylıkla çıkarıldı. Ardından geçici bir kaplama takıldı. Ancak aynı dişim geçici kaplamayı çıkarma bahanesiyle, metal bir aletle darbelenerek bilerek kırıldı. Tüm bu yaşananlar, tedavinin hatalı ve özensiz yapıldığını açıkça göstermektedir. Üstelik kliniğe tekrar başvurmama rağmen herhangi bir telafi girişiminde bulunulmadı. Aradan 3 gün geçmesine rağmen kimse arayıp bilgi dahi vermedi. Şu an geçici dişle dolaşmak zorunda kalıyorum ve tekrar ücret talep ediyorlar. Bu kabul edilemez. Sadece kötü yapılmış bir zirkonyum tedavisinin değil, altındaki dört sağlam dişimin de bu süreçte kaybına neden olunmuştur. İnsan sağlığını hiçe sayan bu yaklaşım nedeniyle 50.000 TL maddi kaybımın ve yaşadığım manevi zararın karşılanmasını talep ediyorum. Ayrıca, söz konusu kliniğe gelen pek çok hasta da benzer şikayetlerde bulunmaktadır. Sağlık Bakanlığı yetkililerinin durumu yerinde inceleyerek hasta görüşmelerini yapması ve gerekli işlemleri başlatması önem arz etmektedir.Diğer Geribildirimler
Doğru Bilgiye Erişim
BÖYLE DONANIMLI VE ERİŞİLEBİLİR BİR SİTE İÇİN TÜM TSV PERSONELLERİNE TEŞEKKÜRLERİMİ SUNARIM.
Muayene Saatinde Doktorun Bulunmaması
24.01.2025 tarihinde saat 09:50 de Büyükçekmece Mimar Sinan Devlet Hastanesi kadın doğum poliklinik...
Tereyağında Renklendirici Neden Kullanılır?
Marketlerden aldığımız ürünlere dair endişelerimiz her geçen gün daha fazla artıyor. Ürün...
Kardiyoloji Servisi Rapor Onayında Yaşanan...
Etlik Şehir Hastanesi Kardiyoloji Kliniği 3. Kat Servisi’nden cumartesi günü taburcu oldum. Ancak...
Acil Serviste Hizmet Verilmemesi
28.11.2025 tarihinde saat 12.15 civarında annemin baş dönmesi, mide bulantısı ve üşüme şikâyetleri...
Gastroenteroloji Bölümü Kolonoskopi Hasta...
12.12.2024 tarihinde 13:38 de 0312 595 30 xx nolu telefondan arandım. Kolonoskopiden aradıklarını...
