Hastane Odasında Medikal Satış Baskısı ve Yarım Kalan Tedavi
Ayağımın kırılması neticesinde muayene için MedicalPark Göztepe Hastanesi’ne gittiğimde hizmet aldığım Dr. A.... S....... odasına girdiğimde röntgenlere baktı ve “kırık var” dedi. Sonrasında acilde yapılan alçıyı makasla kesti. Masasında bulunan medikal firmasının ürün broşürünü kopartıp almamız gereken ürünü işaretledi, “Arayın, getiriyorlar” dedi. Ben de “Düşüneyim” dedim. Doktor da “Alın, uygulamasını yaparız” dedi. İki gün sonra tekrar hastaneye Doç. Dr. A.... S.......’a gittim. Sekreter odasına girdi, konuşup çıktı. Bana “Ürünü nereden aldınız?” dedi. Ben de “Kendi tanıdığım medikal firmasından” dedim. Bunun üzerine Dr. A.... S....... “Gidip medikale taktırsınlar, biz kontrol ederiz” diyerek reçete ile yazdığı ürünü uygulamadı. Tedavimi yarım bırakarak beni mağdur etti. Sebebi, onun yönlendirdiği yerden almayarak haksız kazanç elde etmesini engellememdi. Hekim etik ve terbiyesine son derece ters ve etik dışı bu davranış biçiminden dolayı kınıyorum. Gerekli ihtarları almalı ve herkese duyurulmalı. Böyle kişiler yüzünden hastalar mağdur olmasın. Para uğruna ihtiyaç yokken bile ameliyat edecek kadar ileri gidebilirler.Diğer Geribildirimler
Hastane Personeline Yönelik Hizmette Yaşanan...
İzmir Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi’nde bulunan P (Personel) Polikliniği, hastane...
Sondanın Hatalı Takılması ve 14 Saat Müdahale...
Sakarya Eğitim ve Araştırma Hastanesi Göğüs Cerrahisi bölümünde yatan dedem için takılan sondanın...
Yaşlı ve Bakıma Muhtaç Hastaya Gerekli İlgi...
1930 doğumlu annemizin yatalak olduğunu belirtmemize rağmen, gerekli ilgi gösterilmemiş ve hastanın...
Göz Polikliniği Sekreterinin Keyfi Davranışı
Ben Bartın İlinde yaşamakta olan bir iş insanıyım. 21.05.2025 günü akşam saat:17.00 sıralarında...
Hasta Hakları İhlali
Bilecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde Yaşanan Hak İhlali Hakkında Şikayetimiz: Eşim A. A....
Danışmadaki Görevlinin Üslubu
26 şubat 2025 tarihinde Taksim Eğitim ve Araştırma Hastanesi danışmada bulunan hanımefendiden...
