Doktor Davranışı ve Randevu Sistemi Sorunu
Çam ve Sakura Hastanesi Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği’nde görev yapan İ.D. isimli doktora muayene için kızımı götürdüm. Kendisi çok ilgiliydi ve bir dolgusu yapıldı. Ancak ilk muayeneyi yapan M.K. isimli doktor, iki dolgu gerektiğini söylemişti. Bu nedenle bilgi almak amacıyla kendisine soru sorduğumda, üslubunu son derece çirkin buldum. Sanki "Niye geldiniz?" der gibi bir tavırla konuştu ve kızımın yanında beni azarladı. Böylesine prestijli bir hastaneye bu tarz bir iletişim yaklaşımı yakışmıyor. Bu tutumu etik bulmadım. Ayrıca, endodonti bölümünden randevu almam gerektiği söylendi; fakat takipli hasta olarak sisteme kaydım yapılmadığı için randevu oluşturamıyorum. Benden sonra gelen hastalarla da benzer şekilde sert ve kırıcı bir üslupla konuştuğuna şahit oldum ve bu durumdan son derece rahatsızlık duydum.Diğer Geribildirimler
Doktorun Çocuk Hastaya Olumsuz Davranışı
12 Nisan 2025 tarihinde Tuna Karan Seçkin isimli 3.5 yaşındaki oğlumun önceki gece başlayan ve...
Diş Tedavisinde Yetersiz Müdahale ve İlgisizlik
Ağrı Diş ve Ağız Sağlığı Hastanesi’nde diş randevusuna gittim. Ancak diş hekimi M.... N.. M.......,...
Konya Ilgın Aile Sağlığı Merkezi
Konya Ilgın Sağlık Ocağına çocuğumun iğnesini yaptırmak için gittim. Doktorlar grevde yapamayız...
Sağlık Raporu Almakta Yaşanan Zorluk
Belediyenin spor salonuna kayıt olmak için form doldurdum. Ancak formda bazı yanlışlıklar yapmışım...
Danışmadaki Görevlinin Üslubu
26 şubat 2025 tarihinde Taksim Eğitim ve Araştırma Hastanesi danışmada bulunan hanımefendiden...
Holter Uygulama Sürecindeki Aksaklık ve Personel...
Babamı, 10 Ekim 2025 tarihinde saat 16.30 civarında, ANKARA KEÇİÖREN ÖZEL SANATORYUM TIP MERKEZİ...
