Doktor Davranışı ve Randevu Sistemi Sorunu

Çam ve Sakura Hastanesi Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği’nde görev yapan İ.D. isimli doktora muayene için kızımı götürdüm. Kendisi çok ilgiliydi ve bir dolgusu yapıldı. Ancak ilk muayeneyi yapan M.K. isimli doktor, iki dolgu gerektiğini söylemişti. Bu nedenle bilgi almak amacıyla kendisine soru sorduğumda, üslubunu son derece çirkin buldum. Sanki "Niye geldiniz?" der gibi bir tavırla konuştu ve kızımın yanında beni azarladı. Böylesine prestijli bir hastaneye bu tarz bir iletişim yaklaşımı yakışmıyor. Bu tutumu etik bulmadım. Ayrıca, endodonti bölümünden randevu almam gerektiği söylendi; fakat takipli hasta olarak sisteme kaydım yapılmadığı için randevu oluşturamıyorum. Benden sonra gelen hastalarla da benzer şekilde sert ve kırıcı bir üslupla konuştuğuna şahit oldum ve bu durumdan son derece rahatsızlık duydum.
M***** U*****

Diğer Geribildirimler


Nabız ve Nefes Cafe

Manisa Şehir Hastanesi içinde bulunan Nefes Cafe ve Nabız Cafe işletmeci ve çalışanlarına teşekkür...

S**** Ö****** B******

Özel Hastanenin Ücret Alma Oyunu

Özel bir hastanede muayene olan çocuğum için sonuç göstermek için gittiğimde randevusuz kabul...

A**** Ç****

Doktor Hastaları ile İlgilenmiyor

Siirt Eğitim ve Araştırma Hastanesi göz hastalıkları uzmanı Dr. M.... A....'a randevu alıp gittim....

M***** A*****

Kemoterapi Tedavisinde Haksız Ücret Talebi

03.12.2025 tarihinde İzmir/Karşıyaka Medical Point Hastanesi Onkoloji Birimine kemoterapi tedavim...

B**** K******

Hasta Yakını Rehin Alma - Doktor Üslubu

Acıbadem International Hospital’de hastane uygulamalarınız, doktor yaklaşımı sebebiyle 77 yaşındaki...

D**** K******

Son Kullanım Tarihi Gelen Ürünler

A101 çalışanlarına son tüketim tarihi gelen gıdaların satışı konusunda zorlamaların (mobing...

A**** Ş******