Doktor Davranışı ve Randevu Sistemi Sorunu

Çam ve Sakura Hastanesi Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği’nde görev yapan İ.D. isimli doktora muayene için kızımı götürdüm. Kendisi çok ilgiliydi ve bir dolgusu yapıldı. Ancak ilk muayeneyi yapan M.K. isimli doktor, iki dolgu gerektiğini söylemişti. Bu nedenle bilgi almak amacıyla kendisine soru sorduğumda, üslubunu son derece çirkin buldum. Sanki "Niye geldiniz?" der gibi bir tavırla konuştu ve kızımın yanında beni azarladı. Böylesine prestijli bir hastaneye bu tarz bir iletişim yaklaşımı yakışmıyor. Bu tutumu etik bulmadım. Ayrıca, endodonti bölümünden randevu almam gerektiği söylendi; fakat takipli hasta olarak sisteme kaydım yapılmadığı için randevu oluşturamıyorum. Benden sonra gelen hastalarla da benzer şekilde sert ve kırıcı bir üslupla konuştuğuna şahit oldum ve bu durumdan son derece rahatsızlık duydum.
M***** U*****

Diğer Geribildirimler


Yetersiz Sağlık Hizmeti

29.10.2024 akşam 19.00 civarı babam banyoda düşerek önde 5 arkada 6 olmak kaydı ile kaburgalarında...

E*** K****

Kalitesiz Tereyağı ve Koyun Peyniri

İnternet üzerinden Organik Peynircim adlı siteden peynir ve tereyağı sipariş ettim. Tereyağı diye...

K***** B***********

Hastanede Adaletsiz Muayene Sırası

Kırıkkale Yüksek İhtisas Hastanesi KBB Polikliniğinden randevu talebinde bulundum. Daha sonra...

M***** İ***

Ankara Mamak Dr. Fatih Kavaklıoğlu Aile Sağlığı...

Ankara Mamak Dr. Fatih Kavaklıoğlu Aile Sağlığı Merkezinde bulunan aile hekimi A.... E........

H****** D******

Kanamalı Hastaya Müdahale Edilmemesi

23 Nisan 2025 sabah saatlerinde, İstanbul Bahçelievler Medical Park Hastanesi Acil Servisi'ne...

M**** G****

Hasta Takibinde Aksaklıklar

İstanbul Fizik Tedavi Rehabilitasyon Eğitim Ve Araştırma Hastanesi (Bahçelievler) - Fizik Tedavi...

S***** K**