Doktor - Hasta İletişim Sorunu
5 gün önce bir yakınımı Denizli Devlet Hastanesi kardiyoloji bölümünde Dr. M..... Ü... A.... dan randevu alarak muayene için götürdük. Doktor hanımın sinirli ve asabi konuşmaları insanları azarlar gibi konuşması bizleri çok rahatsız etti ve üzüldük. Belki o gün için davranışları böyledir diye düşündük ama çevreye sorduğumuzda doktor hanımın genel davranışının hep böyle olduğu söylendi. Zaten insanlar hasta oldukları için, hastalıklarına üzüldüğü için moral olarak yıkılmış bir durumdalar, daha insancıl bir yaklaşım beklerken insanlara bu şekilde davranması, azarlar gibi konuşması çok rahatsız edici. Tıp eğitimi almış, insan sağlığını ve davranışlarını bilen kişi olarak doktor hanıma hiç yakışmadı.Diğer Geribildirimler
Randevu Sürecinde Mağduriyet ve Bilgilendirme...
18.09.2025 tarihinde Trabzon Kanuni Eğitim ve Araştırma Hastanesi Fizik Tedavi Polikliniği’nde...
Hasta Mağduriyeti
Babam Kardiyoloji Bölümü’nden Dr. H.... Y....... tarafından bugün(28.07.2025) için çağrılmıştır....
Kötü koku
Hafta içi Ankara Medical Park hastanesi yakınındaki büfeden aldığım su kokuyordu. Büfenin kolilerce...
Güler Yüzlü ve Özverili Hemşireler
Kayseri Şehir Hastanesi genel cerrahi C blok 5. Kat hemşireleri o kadar iyi insanlar ve işlerini...
Adapazarı Ketem Çalışanları
Adapazarı’ndaki KETEM’de (Kanser Erken Teşhis, Tarama ve Eğitim Merkezi) çalışan bazı kişilerin,...
İyi Niyetli Olmayan Ürün Satışı
Akka Grup Makina isimli satıcı elinde olmayan malı (ruko marka akülü manyetik matkap) satarak ürün...
