Sağlık Hizmetinde Kusur, Ücret Talebi ve Yetkili İlgisizliği

06.08.2025 tarihinde Moodist Sağlık Hizmetleri Tic. A.Ş.’de iki doktor arasındaki güç kavgası nedeniyle 75 yaşındaki emekli babam mağdur edilmiştir. Gerekli ön hazırlık yapılmadığı hâlde önce kolonoskopiye alındı. Ardından, makine arızasından dolayı görüntü ve video alamadıklarını söylediler. İşlem sonrasında ise 16.200,00 TL ödeme alındı. Elimize de sonuç olarak sadece bir kâğıt parçası tutuşturuldu. Hastanede yetkili bir kişiyle defalarca görüşmek istememe rağmen durumla ilgilenmediler. Bu olayı, kurumun Sultanbeyli’de açtıkları yeni şubesinde yaşadık. Hasta mağduriyetine kulaklarını tıkayan bir kurum ile karşı karşıya kaldık. Gerekli tüm kurumlara şikâyette bulunacağım. Hastane yönetiminin bu duruma acilen çözüm bulmasını ısrarla talep ediyorum.
C***** C**** K**********

Diğer Geribildirimler


Büyükçekmece Mimar Sinan Devlet Hastanesi Acil...

SAAT 20.30 da Mimar Sinan Devlet Hastanesi acile gittim. Yaklaşık bir buçuk saat boyunca 736dan 747...

S**** D*********

Yaşlı Hastaya Ait Randevu Bilgisine Ulaşılamaması

05.05.2025 Pazartesi günü, 182 numaralı hattan anneme, 06.05.2025 Salı günü için bir randevu aldım....

E**** T*******

Göz Kliniğinde Sistemsel Hata, Randevu Hakkım...

23.10.2025 tarihinde saat 10:00 için İstanbul (Avrupa) Fatih Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesi...

K***** T******

Acil Serviste Bekleyen Kanser Hastası Anne

29 Haziran 2025 Cumartesi gecesi saat 01.20 sularında annem, kanser tedavisi görmekte olan bir...

E*** Ö*****

Hemşirenin Hasta ve Yakınlarına Davranışı

Babam, Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesi Kulak Burun Boğaz (KBB) bölümünde ameliyat geçirmiştir....

G**** D****

Aile Hekiminin Mesai Saatlerine Uygun Çalışmaması

6 yıldır İstanbul Esenyurt 25 Nolu Aile Sağlığı Merkezi’ne kayıtlı bir vatandaşım. Bu süreç boyunca...

P**** O****