Alerjik Reaksiyon Geçiren Hastaya Müdahale Edilmemesi
07.07.2025 tarihinde, sabah saat 07.50 sularında İstanbul/Esenyurt Mevlana Mah. Sultan Ahmet Cad. No:9 adresinde faaliyet gösteren Özel Medihaus Tıp Merkezi’nin acil servisine, kardeşimin antibiyotik iğneye bağlı geçirdiği alerjik reaksiyon nedeniyle başvurduk. Kardeşimin küçük dili şişmişti ve dudaklarında şişme başlamıştı. Ancak veznede görevli personel, bu kadar hayati öneme sahip bir durumda yerinden dahi kalkmadan, doktorun çıktığını ve diğer doktorun henüz gelmediğini, bu nedenle müdahale edilemeyeceğini söyleyerek kayıt oluşturmadı. Şans eseri, merkeze kendi aracımızla gitmiştik ve hızlıca yakında bulunan başka bir sağlık kuruluşuna geçtik. Kardeşimin dudaklarındaki şişme devam ediyordu, üstelik kendisi astım hastasıdır. 7/24 acil hizmet verdiği belirtilen bir sağlık kuruluşunun bu denli ihmalkar bir yaklaşım sergilemesini anlamakta güçlük çekiyorum. Aracımız olmasaydı, kardeşimin sağlığı ciddi anlamda tehlikeye girebilirdi. Aynı gün hastaneye yazılı olarak şikayet dilekçemi ilettim. İlk olarak tarafıma hastane kayıtlarında herhangi bir girişimizin görülmediği, o saatte doktorun orada olduğu bilgisi verildi. Israrcı olmam üzerine konunun tekrar inceleneceği belirtildi. Daha sonra tarafıma yapılan ikinci dönüşte, veznedeki görevlinin hatalı olduğu, kendisine ihtar verildiği ve konunun inceleneceği bildirildi. Ancak bu olayın sadece veznede görevli personelin hatasıyla sınırlı olmadığını, doktorun o saatte gerçekten görevde olup olmadığının da araştırılması gerektiğini düşünüyorum. Biz bilinçli bir hasta yakını olarak hızlı davranıp kardeşimin hayati risk taşıyacak bir duruma gelmesini engelledik ve zamanında tıbbi müdahale almasını sağladık. Fakat aracımız olmasaydı sonuç çok daha ağır olabilirdi. Bu nedenle, başkalarının da benzer şekilde mağdur olmaması adına konunun tüm yönleriyle, titizlikle ve hassasiyetle incelenmesini talep ediyorum. Şikayetimi ayrıca Sağlık Bakanlığı'na sabim@saglik.gov.tr e-posta adresi üzerinden ve CİMER üzerinden ayrı ayrı ilettim. Ayrıca Özel Medihaus Tıp Merkezi’ne sunduğum detaylı şikayet dilekçemi de, talep edilmesi hâlinde paylaşabilirim.Diğer Geribildirimler
Acil Serviste Temizlik Sorunu
Yahyalı Devlet Hastanesi acil bölümünde yatacak temiz sedye bulunmuyor. Sağlık kurumu olduğu halde...
Acil Serviste İlgisizlik ve Yetersizlik
1 Nisan gece 03.30 da Florence Nightingale Hastanesi (Şişli) acile gittik. Erkek arkadaşım elini...
Diyaliz Hastası Çocuk İçin Eksik Malzeme ve Hasta...
Bilkent Şehir Hastanesi Çocuk Bölümü'nde yatan kronik böbrek yetmezliği ve diyaliz hastası oğlum...
Göğüs Hastalıkları Uzmanının İlgisizliği ve...
22 Nisan 2025 08:30'da Maltepe Devlet Hastanesi Göğüs Hastalıkları bölümüne randevu oluşturdum....
İzmir Bornova Şükrü Ergil Aile Sağlığı Merkezi
Bornova Erzene Mahallesinde bulunan 58 Nolu Aile Sağlığı Merkezini telefonla aradım. Grevde...
AJet Çok Kötü Bir Müşteri Deneyimi Yaşattı
18 Ocak cumartesi sabahı 07.50 Ankara-İzmir uçağına binmek üzere saat 06.50 de havaalanına...
