Personelin İlgisizliği Sonucu Yaşlı Hastanın Mağdur Olması
Babaannem H... A... (T.C. Kimlik No: 16xxxxxxxxxx22) 18 Ekim Cumartesi günü evde düşmüştür. O gün 112 Acil Servis’i arayarak ambulans talep ettik. Gelen ekip kısa bir kontrol yaptıktan sonra “bir şey yok” diyerek herhangi bir rapor tutmadan olay yerinden ayrılmıştır. Aradan iki gün geçtikten sonra babaannemin durumu kötüleşmiş, kolu ve bacağı kalkmaz hale gelmiştir. Bugün sabah saat 07.00-08.00 arasında 112’yi tekrar aradığımızda, “düşeli iki gün olmuş, biz taşıyamayız” denilerek ambulans yönlendirilmemiştir. Hastamız yaşlı ve kendi başına hareket edemediği için tek başımıza kaldırmamız da mümkün olmamıştır. Bu süreçte ailece mağduriyet yaşadık. Babaannem şu anda hastanededir. Yaşlı bir hastaya gerekli hassasiyetin gösterilmemesi, ilk ekip tarafından yüzeysel kontrol yapılıp rapor tutulmaması ve ikinci çağrının reddedilmesi kabul edilemez bir ihmaldir. Bu olayın sorumluları hakkında inceleme başlatılmasını, görev ihmali bulunan personeller hakkında işlem yapılmasını ARZ EDERİM.Diğer Geribildirimler
Sağlık Raporu Almakta Yaşanan Zorluk
Belediyenin spor salonuna kayıt olmak için form doldurdum. Ancak formda bazı yanlışlıklar yapmışım...
Doktorun İlgisizliği ve Hastayı Azarlaması
Ankara Pursaklar 22 Nolu Aile Hekimliği Birimi doktoru T.... İ. K... hiçbir şekilde ilgi ve alaka...
Doktorların Yardımcı Olmaması
25.11.2024 tarihinde İstanbul Esenyurt 17 nolu Aile Sağlığı Merkezine giderek işe giriş belgelerim...
Çocuk Hastanın Sağlık Hizmetine Erişim Engeli
13.10.2014 doğum tarihli kızımın ateşi yüksek olduğundan dolayı, o sırada yanında bulunan...
Sağlık Hizmetlerinden Memnuniyet
Tüm sağlık personeline teşekkürlerimi sunarım.
Aile Hekiminin Olumsuz Tutumu
Adana Yüreğir Aile Sağlığı Merkezi’nde görev yapan Dr. H.... Ö....’den şikayetçiyim. Hasta olmamama...
