Personelin İlgisizliği
19.03.2025 tarihinde saat 13:00 ile 13:30 Saatleri arasında Erzurum/Yakutiye Hilalkent Şehit Burak Tatar Aile Sağlığı Merkezinde sekreter olarak görev yapan bir hanımefendinin hastalara olan muamelesi kendimde dahil fazlasıyla rahatsız ediciydi. Soru sorulmasının karşılığında "beni ilgilendirmez" "ee yani" tarzında ilgisiz ve üslupsuz cevaplar vererek oturduğu yeri hak etmediğini düşünüyorum. Ayrıca adresimin Hilalkent'te gözükmesine rağmen gittiğim sağlık ocağında şuan yıkılmış durumda olan eski sağlık ocağında bakılabileceğim söylendi. Maalesef mağdur bir şekilde ilaç yazdıramadan eczaneden ağır boğaz enfeksiyonuna rağmen bir pastil alarak bu durumu geçirmek zorunda kaldım. Bu tarz durumlarda hastalara kolaylık sağlanmalı ve çalışanlar daha güler yüzlü daha açıklayıcı yaklaşırlarsa memnun olurum.Diğer Geribildirimler
Randevu Alamama ve Hasta Mağduriyeti
MHRS sisteminden randevu alamadığım içim bugün Bursa Orhangazi Devlet Hastanesi göğüs hastalıkları...
Meme Kanseri Ameliyatı
Geçen yıl MEME KANSERİ (meme ca) tanısı almam üzerine, büyük bir panik ve korku içinde kendisine...
Hasta Mağduriyeti
03.06 2025 tarihinde Mersin ili Yenişehir ilçesi 13 nolu aile hekimliğine oğlum O.... ...S.....'ı...
Evlilik Amaçlı Sağlık Raporunda Yaşanan Sorun
Aile hekimim, ikamet izni veya yabancı kimlik numarası bulunmayan, yalnızca pasaportu olan yabancı...
Eczanelerde Keyfi Ücretlendirme ve Denetim...
Gaziantep ilinde faaliyet gösteren bazı eczanelerde ciddi bir denetimsizlik ve keyfi uygulamalar...
Son Tüketim Tarihi Değiştirilen Ürün
Sosyal medya hesabımda seyrettiğim videoda Türkiye' nin en büyük market zincirlerinden birinde...
