Dr. Mehmet Fatih Aydemir İlgisi İle Güven Veriyor

7 Mayıs'ta annemin diz protez ameliyatı için Bursa Şehir Hastanesi’ne başvurduk. Doktorumuz Mehmet Fatih Aydemir’e özellikle teşekkür etmek isteriz. Kendisi son derece ilgili, hastasıyla yakından alakalı ve güven veren bir hekim. Annem 68 yaşında, İnegöl’den geliyoruz ve yürümekte oldukça zorlanıyor. İlk muayenemizde bizden bazı tetkikler istendi. Bu süreçte annemle birlikte nükleer tıp, anestezi uzmanı ve kardiyoloji birimleri arasında adeta volta atarak uzun ve yorucu bir gün geçirdik. Ameliyat için gerekli “olabilir” raporunu alabilmek adına; nükleer tıp sekreterliği bizi kardiyolojiye yönlendirdi. Kardiyoloji ise “önce anesteziye gitmeniz gerekiyor” dedi. Anestezi birimi ise “kardiyoloji saat 14.00’ten sonra hasta gönderdiğimizde bize tepki gösteriyor, lütfen onlardan imzalı-kaşeli bir yazı alın” diyerek bizi yeniden kardiyolojiye gönderdi. Kardiyoloji sekreterliği kaşeli yazıyı biraz isteksizce de olsa verdi. Bu belgeyi anesteziye götürdük ve nihayet anestezi raporunu alarak tekrar doktorumuza ulaşabildik. Bu sayede ameliyat gününü belirleyebildik. Ancak burada dikkat çekmek istediğimiz nokta şu: Hastane içerisindeki birimlerin birbiriyle olan iletişim sorunlarının, hastaya ve hasta yakınına yansıtılması çok yanlış. 68 yaşındaki bir hastayı oradan oraya evrak taşımak için yollamak, hem fiziksel hem psikolojik açıdan oldukça yıpratıcı bir süreç. Hastaneye giren bir hasta, bu evrak taşıma trafiği nedeniyle neredeyse sağlıklı girdiğine pişman olup hasta çıkar hale geliyor. Biz bu durumu bizzat yaşadık. Oysa ki, teknolojik imkanlar ve sistem altyapısı varken, özellikle bu kadar yoğun bir hastanede bu tür işlemlerin dijital ortamda ve hekimler arası doğrudan iletişimle çözülmesi gerekir. İlgililerin bu konuda bir iyileştirme çalışması yapmasını ve benzer sıkıntıların başka hastalar tarafından yaşanmamasını temenni ederiz.
N****** T**

Diğer Geribildirimler


Ortodonti Randevusu

Çocuklarıma ortodonti randevusu alamıyorum. Kızımın nerdeyse 1 yıl olacak.

N**** Ç*****

İyi Niyetli Olmayan Ürün Satışı

Akka Grup Makina isimli satıcı elinde olmayan malı (ruko marka akülü manyetik matkap) satarak ürün...

A** D****

Randevu Sorunu ve Personelin Saygısız Davranışları

Ben Mersin Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi endokrin bölümünden randevu almak için 3 haftadır...

R**** Ç****

İlgisizlik

Prof. Dr. Gürkan Yetkin'in muayenesine gitmek için kendilerinden 22.11.2024 tarihinde whatsapp...

Ü**** S*****

Mesai Saatleri Karmaşası ve Hasta Mağduriyeti

Ankara Etimesgut Ahimesut Aile Sağlığı Merkezi doktorları mesai saatleri hakkında yanlış beyanda...

Y****** Y*****

Randevu ve Sevk Sistemi

Saat 15:00 da randevuya gidiyorum. Kanal ve dolgu için başka hocaya sevk edilecek ama ne hikmetse...

A** Y*****