Altus Buzdolabı Servis Kandırması
Altus alk 471 model buzdolabını 2020 yılında almıştım. 2024 yılı Ocak-Şubat aylarında buzluk kısmında buzlanma yaptı ve buzluk kapağını kapatamıyordum. Servisi çağırdığımda, drain ısıtıcı sensörünün bozulduğunu söylediler ve ücretli bir şekilde değişimi yapıldı. 1 yıl parça garantisi var denildi ve parçanın orijinal olduğu belirtildi. Daha sonra, 2025 yılı Nisan ayında yine aynı sorunla karşılaştım. Servisi aradım, parça garantiniz bitmiş, gelip bakalım, yine aynı parçadan ise ya parça fiyatını almayız ya da işçilik ücreti almayız denildi. Daha sonra gelip bakıldı, aynı sorun denildi ve bana 3000 TL fiyat verdiler. Hiçbir şekilde yardımcı olunmadı. Ben de yaptırmadım. Daha sonra açıp baktığımızda, bir önceki servis görevlilerinin drain ısıtıcının soketini zaten takmadığını gördük. Fotoğraf ile de kayıt altına alındı. Bu yapılan resmen hakka girmektir. lütfen gerekli yaptırımların yapılmasını rica ediyorumDiğer Geribildirimler
Randevu Sorunu ve Hasta Mağduriyeti
Hatay Dörtyol Devlet Hastanesinden 90 gündür göz randevu 25 gündür kardiyoloji randevusu...
Sağlık Personelinin Hakaretamiz Davranışı
13.11.2025 çarşamba günü Yıldırım Beyazıt Üniversitesi Yenimahalle Eğitim ve Araştırma...
Çocuk Sütlerinde Tat Bozukluğu
07-01-2025 tarihinde Sütaş'ın internet sitesinden sipariş oluşturdum. 08-01-2025 tarihinde teslim...
Acil Bölümünde Yoğunluk ve Doktor Sayısının Azlığı
Hastane inanılmaz derecede kötü vaziyette. Özellikle acil bölümü hastalarla hiçbir şekilde...
Hastanede Saatlerce Bekleyiş, Doktordan İlgisizlik
15.09.2025 tarihinde saat 08:40’a Ürgüp Devlet Hastanesi Kadın Doğum Polikliniği’nden Dr. Ş.......
Hasta Hakları İhlali ve Sağlık Personelinin...
14.04.2025 tarihinde saat 16:55’te Kütahya Gaybiefendi Mahallesi Sağlık Ocağı’na, sürücü belgeme...
