Altus Buzdolabı Servis Kandırması
Altus alk 471 model buzdolabını 2020 yılında almıştım. 2024 yılı Ocak-Şubat aylarında buzluk kısmında buzlanma yaptı ve buzluk kapağını kapatamıyordum. Servisi çağırdığımda, drain ısıtıcı sensörünün bozulduğunu söylediler ve ücretli bir şekilde değişimi yapıldı. 1 yıl parça garantisi var denildi ve parçanın orijinal olduğu belirtildi. Daha sonra, 2025 yılı Nisan ayında yine aynı sorunla karşılaştım. Servisi aradım, parça garantiniz bitmiş, gelip bakalım, yine aynı parçadan ise ya parça fiyatını almayız ya da işçilik ücreti almayız denildi. Daha sonra gelip bakıldı, aynı sorun denildi ve bana 3000 TL fiyat verdiler. Hiçbir şekilde yardımcı olunmadı. Ben de yaptırmadım. Daha sonra açıp baktığımızda, bir önceki servis görevlilerinin drain ısıtıcının soketini zaten takmadığını gördük. Fotoğraf ile de kayıt altına alındı. Bu yapılan resmen hakka girmektir. lütfen gerekli yaptırımların yapılmasını rica ediyorumDiğer Geribildirimler
Temizlik Sorunu
Türkiye' de karaciğer naklinde en başarılı olan Malatya İnönü Üniversitesi Turgut Özal Tıp Merkezi...
Saygısız Tavır ve Yanıltıcı Bilgilendirme
Antalya ÖZEL BALLIPINAR AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI POLİKLİNİĞİ ne 20 şubat 2025 tarihinde hasta yakını...
Mayaköy ekmek
Bim den alışveriş yaparken dikkatimi çekti ve ilk defa Mayaköy ekmeğini deneme fırsatım oldu....
Yanlış Diş Tedavisi Sonucu Sağlık Sorunları ve...
Annem S.... Ç...., 05.03.2025 tarihinde Ankara Karapürçek Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi' nde 'E......
Randevu Sorunu ve Doktorların Yardımcı Olmaması
15.04.2025 tarihinde Ankara Beştepe Devlet Hastanesi Fiziksel Tedavi Polikliniği’ne randevu alarak...
Yoğun Bakım Doktorunun Hakaret ve Saygısız Tutumu
28/07/2025 tarihinde saat 13:00 – 16:00 saatleri arasında İstanbul Sancaktepe Feriha Öz Hastanesi C...