ASKİ ve QNB Finansbank Arasında Mutabakat Sorunu Nedeniyle Fatura Mağduriyeti Yaşıyorum
Eylül 2025 dönemine ait ASKİ su faturamı, her ay olduğu gibi QNB Finansbank internet bankacılığı üzerinden düzenli olarak ödedim. Ancak, Ekim 2025 itibariyle ASKİ sisteminde ilgili faturanın ödenmemiş olarak göründüğünü ve bu nedenle faiz işlediğini fark ettim. Konuya ilişkin olarak QNB Finansbank ile yaptığım görüşmede, ilgili ödemenin hesabımdan başarıyla gerçekleştiği ve işleme ait dekontun mevcut olduğu tarafıma iletilmiştir. Dekont ASKİ’ye de sunulmuştur. Buna rağmen, ASKİ’ye yaptığım başvuru sonucunda, kurum tarafından “banka ile mutabakat sağlanamadığı için düzeltme yapılamayacağı” şeklinde yanıt verilmiştir. ASKİ’nin bu durumda inisiyatif almaması, sadece şahsi mağduriyetime yol açmakla kalmamakta, aynı zamanda CİMER, Tüketici Hakem Heyeti ve benzeri denetim kurumlarının gereksiz şekilde meşgul edilmesine neden olmaktadır. TALEBİM: QNB Finansbank tarafından yapılan ödeme dekontu dikkate alınarak, ilgili Eylül 2025 dönemine ait fatura borcunun ödenmiş olarak işlenmesi, faiz tahakkukunun iptal edilmesi ve bu hususta tarafıma yazılı bilgilendirme yapılmasını talep ediyorum.Diğer Geribildirimler
Acil Serviste İhmal Sonucu Yaşanan Kalp Krizi
17 Ekim 2025 Cumartesi günü kalp krizi şüphesiyle en yakın acil servise başvurmak zorunda kaldım....
Yeni Aile Hekimliği Yönetmeliği
Yeni çıkan sağlık yasasının geri çekilmesinin ve eski haline dönmesinin hem çalışan doktorlar hem...
Psikiyatri Hastanesine Yatmam ve Tedavimin...
Pamukkale Üniversitesi Hastanesi Psikiyatri Bölümü’ne, savcılık kararıyla özelleştirilmiş...
Aile Hekimi Dr. Nina ÇELT
İstanbul Beşiktaş Şehit Batuhan Ergin Aile Sağlığı Merkezi aile hekimimden çok memnunum. Kendisi...
İyi Niyetli Olmayan Ürün Satışı
Akka Grup Makina isimli satıcı elinde olmayan malı (ruko marka akülü manyetik matkap) satarak ürün...
Yetersiz Hasta ve Refakatçi Yemeği
Milas Devlet Hastanesi dahiliye bölümü 9xxx numaralı odada kalmaktayız. Maalesef hastanenin...
