Doktorun İletişim Eksikliği ve Hastayı Azarlaması
14.08.2025 tarihinde, saat 10:05’te randevulu hasta olarak gittiğim Sarıyer Etfal Hamidiye Devlet Hastanesi’nde, cildiye doktoru P...... Ç... hakkında şikayette bulunmak istiyorum. 14 yaşındaki kızım D.... L.... A.... ile cildindeki rahatsızlık nedeniyle P...... Ç...’ye başvurduk. Hastalığı ile ilgili bilgi almak istediğimizde doktor çok kaba davrandı ve bağırmaya başladı. Hiçbir şekilde iletişime açık değildi. “Zoretanin” adlı ilacı kullanamayacağımızı söyledi ve “Gidin dışarıda düşünün, öyle gelin” diyerek bizi odadan çıkardı. İkiz kardeşi A....’yi randevu bulamadığım için yanımda götürdüm. Sekreterlik kayıt açmasına rağmen P...... Ç..., kendi işi olduğunu söyleyip kardeşine bakmadı. Sadece aynı ilaçları ona da yazmasını rica etmiştim, ancak yardımcı olmadı ve bizi kaba bir şekilde kovar gibi gönderdi. TC vatandaşı olarak bu devlet hastanesinde bu kötü muameleyi hak etmediğimizi düşünüyorum.Diğer Geribildirimler
Acil Servis
Ayda yılda hasta olur hastaneye sağlık ocağına gideriz kötü muamele umursamamak had safhada....
Güzel Ürün, Güvenerek Tüketiyoruz
Geçenlerde, her zaman gittiğim markette "Ben Organik" diye, daha önce görmediğim bir meyve suyu...
Doktorun İlgisizliği ve Teşhis Koymada...
22.04.2025 tarihinde İstanbul Sultangazi Özel GAZİ HASTANESİ Dahiliye Bölümü Dr.M..... C.. G........
Hastanede Sigara İçilmesi
Tarsus Devlet Hastanesi radyoloji - MR bölümünde sigara içiyorlar.
Yetişkin Acildeki Güvenlik Personelinin Kaba...
Ankara Bilkent Şehir Hastanesinde yetişkin acilin gözlem odasının kapsındaki güvenlik...
Trendyol Sahte Yorum Aldatmacası
Facebook hesabımda E-Ticaret Hizmetleri isimli sponsorlu "Trendyol.com sitesinde 100 adet ürün...
