Doktorun İletişim Eksikliği ve Hastayı Azarlaması
14.08.2025 tarihinde, saat 10:05’te randevulu hasta olarak gittiğim Sarıyer Etfal Hamidiye Devlet Hastanesi’nde, cildiye doktoru P...... Ç... hakkında şikayette bulunmak istiyorum. 14 yaşındaki kızım D.... L.... A.... ile cildindeki rahatsızlık nedeniyle P...... Ç...’ye başvurduk. Hastalığı ile ilgili bilgi almak istediğimizde doktor çok kaba davrandı ve bağırmaya başladı. Hiçbir şekilde iletişime açık değildi. “Zoretanin” adlı ilacı kullanamayacağımızı söyledi ve “Gidin dışarıda düşünün, öyle gelin” diyerek bizi odadan çıkardı. İkiz kardeşi A....’yi randevu bulamadığım için yanımda götürdüm. Sekreterlik kayıt açmasına rağmen P...... Ç..., kendi işi olduğunu söyleyip kardeşine bakmadı. Sadece aynı ilaçları ona da yazmasını rica etmiştim, ancak yardımcı olmadı ve bizi kaba bir şekilde kovar gibi gönderdi. TC vatandaşı olarak bu devlet hastanesinde bu kötü muameleyi hak etmediğimizi düşünüyorum.Diğer Geribildirimler
Personelin İlgisizliği
Az önce ikamet ettiğim eve bağlı ''FATİH MAH CAMİ CAD NO:28/1 FATİH AİLE SAĞLIĞI MERKEZİ BAĞCILAR...
Kalp Pili Takılı Hastaya Uygun Müdahale Yapılmadı...
Yengem evde rahatsızlandı, ambulans çağırdık. Göztepe Hastanesi’ne götürmelerini söyledik; daha...
Nöbetçi Ortopedi Doktoruna Ulaşamama
Mersin Şehir Hastanesi’nde 26.08.2028 tarihinde nöbetçi olan Ortopedi Doktoru S.... D....’in tüm...
Acil Serviste Ücret Nedeniyle Sağlık Hizmetine...
İstanbul Çatalca ilçesinde oturuyorum. 02 Ağustos 2025 Cumartesi gece 03.45’te aşırı baş ağrısı...
Aile Sağlığı Merkezi Çalışma Sistemi
21.08.2025 tarihinde muayene olmak için Atabey 2 No’lu Aile Hekimliği’ne başvurdum. Ancak 2 No’lu...
Randevu Oluşturma Sorunu
Randevu oluştururken çok sorun yaşıyoruz. MHRS tarafından "Şu anda uygun randevu yok, sonra...
