AJet Çok Kötü Bir Müşteri Deneyimi Yaşattı

18 Ocak cumartesi sabahı 07.50 Ankara-İzmir uçağına binmek üzere saat 06.50 de havaalanına geldimve online check-in de yaptırmıştım. Havaalanına gittiğimde aşırı bir kalabalık olduğunu gördüm. Her kapıda dakikalarca bekledim. 07.30 da uçağa alış kapısında olmama ve servis kapının dışında bekliyor olmasına rağmen uçağa alınmadım. Benimle birlikte en az 10 yolcu daha vardı. Hiçbir şekilde tarafımıza kolaylık gösterilmedi. Bu sırada Diyarbakır 07.50 uçağına yolcu alınmaya devam ediyordu. Ayrıca 07.50 Antalya uçağı için de yolcular alınmaya devam ediyordu.Ve uçağı kaçırdım. Yeniden bilet almak zorunda kaldım ve bu biletleri alırken de en ufak bir kolaylık /indirim sağlanmadı. Oldukça yüksek fiyattan bilet almak zorunda kaldım. Takdir edilmelidir ki sömestr tatili dolayısıyla yaşanan bu yoğunluğun okul çağında çocuğu olmayan kişiler için öngörülmesi oldukça zor. Ayrıca hava limanı işletmesinin satılan bilet sayısını görebiliyor olması sebebiyle gerekli tedbiri almaması ve gerekli hızı sağlayamaması sebebiyle mağduriyet doğmuştur. Mağduriyetimizin giderilmesi için gerekli işlemlerin yapılmasını ve benim kusurumdan kaynaklanmayan zarar sebebiyle en azından ikinci aldığımız biletten indirim sağlanmasını talep ediyorum. Bu haliyle söz konusu bedelin bir kısmının haksız kazanç olduğu açıktır. Bu uygulama THY/A Jet guvenirliğini sarsmaktadır. Umarım gereği yapılır.
S**** Ö****** B******

Diğer Geribildirimler


Çocuk Radyoloji Bölümünde Tıbbi Sekreterin Kaba...

28.11.2025 tarihinde saat 08:30 civarında çocuğum E... N.. K.. için Ankara Bilkent Şehir Hastanesi...

S**** K**

Kardiyoloji Kliniği Uzman Hekim Muayenesi

16 Aralık 2024 tarihinde Ankara Bilkent Şehir Hastanesi Kalp Damar Hastanesi kardiyoloji bölümünden...

S******* K***

İşitme Testi Cihaz Eksikliği

Kanuni Sultan Süleyman Eğitim Araştırma Hastanesi'nde KBB nin yönlendirdiği işitme testi için...

O**** Ç****

Ortodonti Randevusunda Bilgilendirme Yapılmaması

İstanbul (Anadolu) Ataşehir Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi Ortodonti Doktoru B.... E..... 01.08.2025...

M**** G****

Sağlık Raporu Süresi

02.12.2024 tarihinde dahiliyeye soğuk algınlığı ve boğaz ağrısı şikayetiyle Medicana Beylikdüzü...

O****** K***

Acil Bölümünde Yoğunluk ve Doktor Sayısının Azlığı

Hastane inanılmaz derecede kötü vaziyette. Özellikle acil bölümü hastalarla hiçbir şekilde...

R****** S******