AJet Çok Kötü Bir Müşteri Deneyimi Yaşattı

18 Ocak cumartesi sabahı 07.50 Ankara-İzmir uçağına binmek üzere saat 06.50 de havaalanına geldimve online check-in de yaptırmıştım. Havaalanına gittiğimde aşırı bir kalabalık olduğunu gördüm. Her kapıda dakikalarca bekledim. 07.30 da uçağa alış kapısında olmama ve servis kapının dışında bekliyor olmasına rağmen uçağa alınmadım. Benimle birlikte en az 10 yolcu daha vardı. Hiçbir şekilde tarafımıza kolaylık gösterilmedi. Bu sırada Diyarbakır 07.50 uçağına yolcu alınmaya devam ediyordu. Ayrıca 07.50 Antalya uçağı için de yolcular alınmaya devam ediyordu.Ve uçağı kaçırdım. Yeniden bilet almak zorunda kaldım ve bu biletleri alırken de en ufak bir kolaylık /indirim sağlanmadı. Oldukça yüksek fiyattan bilet almak zorunda kaldım. Takdir edilmelidir ki sömestr tatili dolayısıyla yaşanan bu yoğunluğun okul çağında çocuğu olmayan kişiler için öngörülmesi oldukça zor. Ayrıca hava limanı işletmesinin satılan bilet sayısını görebiliyor olması sebebiyle gerekli tedbiri almaması ve gerekli hızı sağlayamaması sebebiyle mağduriyet doğmuştur. Mağduriyetimizin giderilmesi için gerekli işlemlerin yapılmasını ve benim kusurumdan kaynaklanmayan zarar sebebiyle en azından ikinci aldığımız biletten indirim sağlanmasını talep ediyorum. Bu haliyle söz konusu bedelin bir kısmının haksız kazanç olduğu açıktır. Bu uygulama THY/A Jet guvenirliğini sarsmaktadır. Umarım gereği yapılır.
S**** Ö****** B******

Diğer Geribildirimler


Hekim İhmali ve Yatarak Tedaviye Engel Olunması

Yakınım Ö.... F.... Ç.... (T.C. 230XXXXXXX), 23.07.2025 tarihinde yüksek ateş, boğaz iltihabı ve...

N**** Ö***

Dr. CANSU ÖZLÜ ve Dr. FİRDEVS KERVAN’a Teşekkür

Beştepe Devlet Hastanesi'nde görevli Sayın Dr. CANSU ÖZLÜ ve Sayın Dr. FİRDEVS KERVAN’a, mesleki...

S***** U************

Personelin Kasıtlı Davranışı ve Hasta Mağduriyeti

Bandırma Devlet Hastanesi' nde 03-01-2025 tarihinde saat 18.50 de boyun emar MR randevum vardı....

M****** S****

Ultrason Çekimi

Silivri Devlet Hastanesi'nde dahiliye polikliniğindeki Dr. G.... G....'e randevum vardı. İlaç...

B****** Ç****

Sağlık Çalışanlarından Memnuniyet

Allahu Taala başta Cumhurbaşkanımızdan, doktor ,hemşire, tüm sağlık çalışanlarından razı olsun....

B**** P*****

Diş Tedavisi Randevu Alınamıyor

Samsun’un 17 ilçesi ve bir milyonu aşan nüfusu göz önüne alındığında, diş sağlığı alanındaki...

H**** A****