Aile Hekimi Değişikliği Sonrası Yaşanan Aksaklık
Aile hekimimiz Derya Erol Hanım’ın emekli olmasının ardından sağlık raporunun tastiki için (önceden talep edilen göz raporu) başvuruda bulunmak üzere yeni atanan hekime iki kez gitmiş bulunmaktayım. Ancak, ilgili hekime henüz ruhsat verilmemiş olması nedeniyle tarafıma herhangi bir rapor düzenlenememiştir. Bu sebeple devlet hastanesindeki aile hekimine yönlendirildim. Devlet hizmetlerinin süreklilik esasına dayanması gerektiği düşüncesiyle, geçici bir durum dahi olsa, sağlık raporu gibi resmi işlemlerin aksatılmadan yürütülmesi adına gerekli düzenlemelerin yapılması gerektiğini düşünmekteyim. Hekim geçiş süreçlerinde, aile sağlığı merkezi yöneticisinin veya yetkili bir hekimin bu tür işlemleri yürütebilmesi büyük önem arz etmektedir. Ayrıca, aynı hekime basit bir rahatsızlık sebebiyle (kaşıntı şikâyeti) başvurarak merhem talebinde bulunduğumda, bu talebim de yetki yetersizliği nedeniyle karşılanmamıştır. Eğer geçici görev yapan bir aile hekimi, en temel tedavi edici ürünleri dahi reçete edemiyorsa, bu durum hem hastaların mağduriyetine hem de hastanelerdeki yığılmaların artmasına sebep olmaktadır. Bu doğrultuda, hem kişisel mağduriyetimin giderilmesini hem de aile sağlığı merkezlerindeki geçici hekimlerin yetkilendirilmesi ve bilgilendirilmesine yönelik gerekli düzenlemelerin yapılmasını talep ederim.Diğer Geribildirimler
Sağlık Personelinin Hakaretamiz Davranışı
13.11.2025 çarşamba günü Yıldırım Beyazıt Üniversitesi Yenimahalle Eğitim ve Araştırma...
Randevulu Hastanın Muayene Olamaması
Bilkent Şehir Hastanesi Çocuk Hastanesi randevulu hastayız. Lakin doktor henüz gelmemiş hastaneye,...
Tutarsız Ücret Bilgisi ve İlgisizlik
Esenyurt Özel Esencan Hastanesi' nde hastamız N.... S..... Ş... çocuk nöroloji bölümünde 2600TL...
Yüksek tarife ücreti
Tarifeler füze gibi, görüşme kalitesi 30 yıl öncesini aratıyor! Hacettepe hastanesinde nerede...
Personelin İlgisizliği Sonucu Yaşlı Hastanın...
Babaannem H... A... (T.C. Kimlik No: 16xxxxxxxxxx22) 18 Ekim Cumartesi günü evde düşmüştür. O gün...
AJet Çok Kötü Bir Müşteri Deneyimi Yaşattı
18 Ocak cumartesi sabahı 07.50 Ankara-İzmir uçağına binmek üzere saat 06.50 de havaalanına...
