Holter Uygulama Sürecindeki Aksaklık ve Personel İlgisizliği

Babamı, 10 Ekim 2025 tarihinde saat 16.30 civarında, ANKARA KEÇİÖREN ÖZEL SANATORYUM TIP MERKEZİ kardiyoloji bölümünde muayene ettirdim. Muayene sonunda doktor, kan testi yapılmasını ve Holter cihazı takılmasını istedi. Kan testimizi aynı gün verdik, Holter cihazı için ise 14 Ekim 2025 saat 16.00’a randevu verildi. Belirtilen gün Holter cihazını taktırmak için hastaneye gittiğimizde, “biraz bekleyin, istirahat edin” gibi ifadelerle bizi bekletmeye başladılar. Ancak çalışanların kendi aralarındaki konuşmalarından, Holter cihazı takılı olan bir hastanın henüz gelmemesi nedeniyle bekletildiğimizi öğrendim. Bunun üzerine personele, “Holter cihazı çıkarılacak hastayı yarım saat erken çağırın ya da bizi geç çağırın. 82 yaşındaki bir hastayı bu şekilde bekletmek doğru değil. Bu sistem yanlış; ya cihaz bozuk gelse, bizi yeniden mi göndereceksiniz?” şeklinde uyarıda bulundum ve hastaneden ayrıldım. Personelin sorumsuz ve lakayt tavrını hastane yetkilisine de ilettim; ancak çözüm bulmaktan aciz bir yaklaşım sergilendi. Bu tür sorunlar, Türk sağlık sistemine zarar vermekte ve kötü örnek teşkil etmektedir. Saygılarımla.
E**** B****

Diğer Geribildirimler


Trendyol Sahte Yorum Aldatmacası

Facebook hesabımda E-Ticaret Hizmetleri isimli sponsorlu "Trendyol.com sitesinde 100 adet ürün...

Deniz Şahin

Hileli Gıda Denetimi

Facebook' da sponsorlu reklamı çıkan Afyon Bir Yıldız Sucukları diye bir marka var. İnanılır gibi...

A**** K****

Çocuk Hastanın Sağlık Hizmetine Erişim Engeli

13.10.2014 doğum tarihli kızımın ateşi yüksek olduğundan dolayı, o sırada yanında bulunan...

S***** T*****

Dr. Mehmet Fatih Aydemir İlgisi İle Güven Veriyor

7 Mayıs'ta annemin diz protez ameliyatı için Bursa Şehir Hastanesi’ne başvurduk. Doktorumuz Mehmet...

N****** T**

Tıbbi İhmal ve Şeffaf Olmayan Faturalandırma...

18.11.2025 tarihinde babamı, bilinci açık, konuşarak ve yürüyerek Çorlu’da bulunan Optimed...

F**** A****

Randevu Oluşturma Sorunu

Randevu oluştururken çok sorun yaşıyoruz. MHRS tarafından "Şu anda uygun randevu yok, sonra...

T***** T****