Acil Serviste Hastayı Eksik Bilgilendirme
22.01.2025 tarihinde Ataşehir Medical Park Hastanesine halsiz bir şekilde gittim. Acilden giriş yaptırırken, hiç halim olmadığını bekleyemeyeceğimi, çok sıra varsa başka hastaneye gideceğimi söyledim. Kayıt yapan arkadaş bilmediğini söyledi. Bende halsiz olduğum için kayıt yaptırmak zorunda kaldım. Muayene oldum, serum verildi. Serum verildikten sonra, önümde serum için beklemede olan 8 kişi olduğu bilgisini verdiler. Yani odada insanlar serum alıyor, üzerine beklemede olan 8 kişi daha vardı. Şikayetim hastaları, müşteri gibi görüp, yoğunluk bilgisi vermemeleri. bana yoğun olduğunu söyleselerdi başka hastaneye giderdim.Diğer Geribildirimler
Dr. CANSU ÖZLÜ ve Dr. FİRDEVS KERVAN’a Teşekkür
Beştepe Devlet Hastanesi'nde görevli Sayın Dr. CANSU ÖZLÜ ve Sayın Dr. FİRDEVS KERVAN’a, mesleki...
Diş Tedavisinde Yetersiz Müdahale ve İlgisizlik
Ağrı Diş ve Ağız Sağlığı Hastanesi’nde diş randevusuna gittim. Ancak diş hekimi M.... N.. M.......,...
Kardiyoloji Bölümüne Telefonla Ulaşılmıyor
KTÜ Farabi Hastanesi kardiyoloji servis sekreterliğinin 04643775557-5918 nolu telefonları defalarca...
Sporcu Sağlık Raporu Alınmasında Yaşanan...
Çocuğumuza Sporcu lisansı vize ettirmek için "spor yapmasına fiziki engel yoktur" ibareli sporcu...
Ücretsiz Kontrol Muayenesi Yapılması
29.01.2025 tarihinde annem Rahime Gümüş ile İstanbul Ümraniye'de bulunan ve daha önce çok kez...
Personelin Kasıtlı Davranışı ve Hasta Mağduriyeti
Bandırma Devlet Hastanesi' nde 03-01-2025 tarihinde saat 18.50 de boyun emar MR randevum vardı....
