Doktor - Hasta İletişim Sorunu

Kağıthane Kızılay Hastanesi'nde, Dr. M...... R.... A...’a hafif kırgınlık şikayetiyle başvurduk. Randevu oluşturma sırasında, bize “Doktor şu an yoğun bakıma çıktı, 25-30 dakika içinde gelir” şeklinde bir açıklama yapıldı. Bu durum bizim için anlaşılır ve net bir bilgi içermiyordu. Bunun üzerine Kızılay destek hattını arayıp durumu aktardım. İlginç bir şekilde, doktor yaklaşık 2 dakika sonra muayene odasına geldi. Hastamız muayene olurken, gerekli tetkik ve kontrolleri sağlamadan doktor, “Kan verin, öyle bakalım” şeklinde bir yaklaşım sergiledi. Bizim talebimiz serum veya iğne uygulanması ve reçete yazılmasıydı. Ancak doktor gülerek, “Kan vermeden reçete yazmam” gibi bir cevap verdi. Bu durum, kan tahlilinin ücretli olması sebebiyle ticari bir amaç güdüldüğünü düşündürdü. Aynı doktorla benzer bir sorunu yaklaşık iki ay önce de yaşamıştık. O dönemde de gerekli müdahaleleri sağlamadığı ve hastalarla iletişim konusunda yetersiz bir tutum sergilediği için şikayetçi olmuştuk. Ayrıca, muayene sırasında orada bulunan diğer hastaların da benzer şikayetlerde bulunduğuna şahit olduk. Bu doktorun hasta iletişimi ve yaklaşımı konusunda Kızılay Hastanesi tarafından gerekli uyarıların yapılmasını rica ediyorum. Daha önce de şikayette bulunmamıza rağmen sürecin aynı şekilde devam etmesi, hasta memnuniyetine ve hizmet kalitesine dair ciddi endişeler yaratmaktadır.
M****** T******

Diğer Geribildirimler


Yetişkin Acildeki Güvenlik Personelinin Kaba...

Ankara Bilkent Şehir Hastanesinde yetişkin acilin gözlem odasının kapsındaki güvenlik...

H**** G**

Eksik Bilgilendirme ve Ücret İadesi Talebi

Karın ağrısı sebebiyle, 24.02.2025 tarihinde gece, Kocaeli Gebze 'de bulunan Bankamız Emekli...

A**** Ö******

Olası Tıbbi Hata Sonrası Gelişen Böbrek Fonksiyon...

Dedeme idrar söktürücü ilaç verilmesine rağmen yeterli sıvı takviyesi yapılmaması sonucunda böbrek...

B****** T*********

Personelin İlgisizliği

Az önce ikamet ettiğim eve bağlı ''FATİH MAH CAMİ CAD NO:28/1 FATİH AİLE SAĞLIĞI MERKEZİ BAĞCILAR...

C**** E*******

Yoğunluk Nedeniyle Hizmet Alamama

Bafra Mevlana Sağlık Ocağı hakkında şikayetim var. Yoğunluktan dolayı annemi en yakın sağlık...

H***** K********

Çocuk Nöroloji Randevu Alamama

Oğlum serebral palsi hastası ve senelik çözger raporu alabilmem için çocuk nörolojiden muayene...

C**** L*****