Doktor - Hasta İletişim Sorunu

Kağıthane Kızılay Hastanesi'nde, Dr. M...... R.... A...’a hafif kırgınlık şikayetiyle başvurduk. Randevu oluşturma sırasında, bize “Doktor şu an yoğun bakıma çıktı, 25-30 dakika içinde gelir” şeklinde bir açıklama yapıldı. Bu durum bizim için anlaşılır ve net bir bilgi içermiyordu. Bunun üzerine Kızılay destek hattını arayıp durumu aktardım. İlginç bir şekilde, doktor yaklaşık 2 dakika sonra muayene odasına geldi. Hastamız muayene olurken, gerekli tetkik ve kontrolleri sağlamadan doktor, “Kan verin, öyle bakalım” şeklinde bir yaklaşım sergiledi. Bizim talebimiz serum veya iğne uygulanması ve reçete yazılmasıydı. Ancak doktor gülerek, “Kan vermeden reçete yazmam” gibi bir cevap verdi. Bu durum, kan tahlilinin ücretli olması sebebiyle ticari bir amaç güdüldüğünü düşündürdü. Aynı doktorla benzer bir sorunu yaklaşık iki ay önce de yaşamıştık. O dönemde de gerekli müdahaleleri sağlamadığı ve hastalarla iletişim konusunda yetersiz bir tutum sergilediği için şikayetçi olmuştuk. Ayrıca, muayene sırasında orada bulunan diğer hastaların da benzer şikayetlerde bulunduğuna şahit olduk. Bu doktorun hasta iletişimi ve yaklaşımı konusunda Kızılay Hastanesi tarafından gerekli uyarıların yapılmasını rica ediyorum. Daha önce de şikayette bulunmamıza rağmen sürecin aynı şekilde devam etmesi, hasta memnuniyetine ve hizmet kalitesine dair ciddi endişeler yaratmaktadır.
M****** T******

Diğer Geribildirimler


Acil Servis Hastasından Ücret Tahsili

16.04.2025 tarihi sabah saat 10:45 sularında şiddetli göğüs ağrım nedeniyle KOCAELİ ÖZEL KONAK...

E**** Ç****

Acil Serviste Yüksek Ücret Alınması ve Doktor...

19.04.2025 tarihinde Özel Medipol Mega Hastanesi Acil Servisi’ne başvurdum. Ancak yaşadığım deneyim...

N**** K*****

Acil Serviste Ücret Alınması

04.11.2024 tarihinde gece saatinde mide bulantısı tansiyon kusma sebebiyle acil olarak gittiğim...

G***** İ***

Acil Serviste Hemşire İhmali ve Saygısız Tutum

10.08.2025 tarihinde 21.00 saatlerinde annemi NCR International Hospital Gaziantep şubesinin...

C**** Ş*****

Kanamalı Hastaya Müdahale Edilmemesi

23 Nisan 2025 sabah saatlerinde, İstanbul Bahçelievler Medical Park Hastanesi Acil Servisi'ne...

M**** G****

Ücretsiz Kontrol Muayenesi Yapılmaması

10 gün içinde Ücretsiz Kontrol Hakkımı kullandırtmıyorlar, 15 gün sonraya kendileri randevu...

H***** G***** S*******