İnternet Sorunu
Mevcutta kullanmış olduğum sabit internet firması Göknet ile aylardır hatta senelerdir ortak çözüm yoluna varamıyoruz ne yazık ki! Kullanamadığım bir interneti sürekli faturalandırıp ödemesini alıyorlar çekmediğini bağlantının koptuğunu defalarca kez ilettim. Kendilerine taahhütümün yenilendiği ilk bir iki ay nasıl oluyorsa çeken internetim daha sonralarda tabii ki kendi ellerinde olduğu için kısıtlanıyor. Kendileri çekim gücü yüksek bir faturaya geçmem gerektiğini aynı şekilde modemimin yenilenmesi gerektiğini o şekilde çözüm sağlanacağını söylediler. Ne söylediler ise yaptım modem yenilendi, taahhütümde verdikleri sözler karşısında yenilendi. Geldiğimiz noktada hala çözüm bulamadığım bu sorunu yaşamaya devam ediyorum. Teknik servisimiz ilgileniyor diyerek sürekli erteleniyorum ve faturamı taahhütüm nedeni ile ödemeye devam ediyorum. Bana bu hizmeti veremedikleri ve belli ki bundan sonrada veremeyeceklerini düşündüğüm için taahütümden caymak istiyorum. Fakat 24 ay taahhüt yasak olmasına rağmen yasal deyip 24 ay taahhüt bedelini fahiş bir fiyatla talep ediyorlar. İşe yaramayan ve onlar almak zorundasınız dediği için aldığım modemin parasını dahi talep ediyorlar. Artık çözüm bulamıyorum bunun adı düpedüz tüketiciyi aldatma. Bu hizmeti satın alırken dakikasında hizmet verenler ne yazık ki sorun çözme konusunda yetersiz ve bir o kadar da umursamazlar. Lütfen gereken bir an evvel yapılsın çünkü vatandaş olarak artık bu hukuksuzluktan bıktık!Diğer Geribildirimler
Sincan Toplum Ruh Sağlığı Merkezi Telefonları...
Ankara Sincan Toplum ve Ruh Sağlığı Merkezi’ni randevu almak için 01.08.2025 tarihinde saat...
Engelli Raporumla İlgili Sorunların Giderilmesi
Ben 21 yıldır diyabet (şeker hastalığı) ile mücadele eden bir bireyim. 2023 yılında, sağlık durumum...
Sağlık Hizmetinde Kusur, Ücret Talebi ve Yetkili...
06.08.2025 tarihinde Moodist Sağlık Hizmetleri Tic. A.Ş.’de iki doktor arasındaki güç kavgası...
Ücretsiz Kontrol Muayenesi Yapılması
29.01.2025 tarihinde annem Rahime Gümüş ile İstanbul Ümraniye'de bulunan ve daha önce çok kez...
AJet Çok Kötü Bir Müşteri Deneyimi Yaşattı
18 Ocak cumartesi sabahı 07.50 Ankara-İzmir uçağına binmek üzere saat 06.50 de havaalanına...
Nöroloji Bölümü Personel Yetersizliği ve Hijyen...
Hastam 10 gündür nöroloji katında yatış yapmakta. Hastanede hijyen 0, hasta bakıcı ortalarda yok,...
