Yaşlı ve Bakıma Muhtaç Hastaya Gerekli İlgi Gösterilmedi

1930 doğumlu annemizin yatalak olduğunu belirtmemize rağmen, gerekli ilgi gösterilmemiş ve hastanın kendi kendine bakabileceği söylenerek hasta yakınıyla adeta dalga geçilmiştir. Hastamız, kendi suyunu pipetle içemeyen, oturamayan, yürüyemeyen, duymayan, görmeyen ve ara sıra idrakini yitiren, %92 engelli raporuna sahip ağır hasta konumundadır. Buna rağmen kendisine yatalak raporu verilmemiş ve taburcu edilmesi için yoğun çaba harcanmıştır. Devlet hastanesi olmasına ve SGK kapsamında bulunmasına rağmen, Sağlık Bakanlığı’na bağlı Bursa Şehir Hastanesi’nde yaşadığımız bu süreçte hasta ve hasta yakını olarak mağdur edildiğimizi belirtmek isteriz. Doktor B.... D........ Ç......’dan aldığımız sağlık hizmetinden memnun kalmadığımızı açıkça ifade ediyoruz. Bu durumla ilgili şikayetimiz mevcuttur. Bursa Şehir Hastanesi’ndeki Dahiliye 2 servisi, denetim gerektiren bir bölüm olarak bilgilerinize sunulur.
H**** Y****

Diğer Geribildirimler


Çocuk Hastanın Tedavisinde Aksaklık ve Personel...

6 yaşında bir kızım var. Nilüfer Ağız Ve Diş Sağlığı Hastanesi NİLÜFER/BURSA 'da bulunan diş...

G***** Ş*****

Diş Tedavisinin Yapılmaması

2 aydır dolgum düştü. Hastaneye gittiğimde hep erteliyor ve yapmıyorlar. Yardımcı olmuyorlar.

E*** S***

Üye Mağduriyeti - POS Cihazı Komisyon Talebi

İlgili kurum spor faaliyetleri süren bir kurumdur. Kendilerine ait bir POS cihazı bulunmadığı gibi...

E****** D*************

Atel ücreti alınması

Anadolu Sağlık Sigortası üyesiyim. Ayak baş parmağımdaki çatlak için gittiğim Etlik Lokman Hekim...

G******* A*****

Diş Hekimi - Hasta İletişim Sorunu

17.12.2024 tarihinde saat:10:00 da Kayseri Nimet Bayraktar Ağız Ve Diş Sağlığı Hastanesi Talas...

E**** G**** Ç****

Sevk Yapılmaması

Amasya Üniversitesi Sabuncuoğlu Şerefeddin Eğitim Ve Araştırma Hastanesi dahiliye servisi Dr. S......

M**** S*****