top of page

Sağlık Sektöründe Şikayet ve Tavsiyelerin Etkisi


Sağlık hizmetlerinin yaygınlaşması ile birlikte sağlık hizmet ve ürünlerine olan talep her yıl büyük oranlarda artıyor.


İnternet teknolojilerinin gelişmesi ve yaygın kullanımı ile birlikte sağlık hizmetlerinin değerlendirilip tavsiye edilmesi yaygınlaştı.


Dijital dünyada ürün ve hizmet kalitesini ölçmek için geliştirilen yazılım ve uygulamaların sayısı da hızla artmakta.


Sağlığımızı ilgilendiren, doktor seçiminden, ürün tercihimize kadar karar süreçlerimizi etkileyebilen internet sitelerini kullanırken nelere dikkat ediyoruz?


Bu sitelerde yer alan yorum, şikayet, tavsiyeler ne derece objektif?


Binlerce hastasını sağlığına kavuşturan bir doktor hakkında olumsuz bir yorum hasta ve hasta yakını olarak bizi nasıl etkiliyor?


Sağlık kurumlarının şikayet yönetim sistemleri ile çözümlenmesi mümkün olan konuların kurumların marka değerlerine zarar verecek şekilde internette yer alması ne derece doğru?


Anketimize katılarak bu konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz.


Comments


bottom of page