Bizi Takip Edin!
Dil Seçimi:
Sepetiniz Boş
Kurs Eklemek için tıklayınız.

İNSAN İLİŞKİLERİNDE ANLAMAK VE ANLAŞILMAK- SERTİFİKA PROGRAMI

MODÜL 1. İLETİŞİM SÜRECİNDE KENDİMİZİ VE BAŞKALARINI ANLAMAK – BİLİNMESİ GEREKENLER

*İletişimi ve 5n1k’yı anlamak *Beynimizi anlamak *Duygularımızı anlamak *Algı ve gerçeği anlamak *Benliğimizi ve kişilikleri anlamak *Düşüncelerimizi anlamak *İletinin üç boyutunu anlamak *Sözsüz iletişimi anlamak *Ortamı (çevre ve kültürü) anlamak *Davranışlarımızı anlamak

MODÜL 2. İLETİŞİM SÜRECİNDE ANLAŞILMAK – YAPILMASI GEREKENLER

*Temel iletişim becerileri *İlk izlenim *Duygusal banka hesabı *Saydam davranmak *Aktif dinlemek *Empatik anlayış benimsemek *Sen dili, ben dili *Algı, duygu ve istek kurgusu *Etkili konuşmak *Söz, duygu ve davranış uyumu *Kendini açmak *Empatik güvengenlik *Sınırlar ve sorumluluklar

ZOR İNSANLARLA İLETİŞİM KURMA BECERİLERİ- SERTİFİKA PROGRAMI

MODÜL 1. İLETİŞİM ENGELLERİ, ÇATIŞMA VE ZORLUKLARLA BAŞKA ÇIKMAK- AŞILMASI GEREKENLER

*İletişim engelleri *İletişim hataları ve sorunları *Transaksiyonel analiz *Drama üçgeni *Değiş-Tokuş *Savunma mekanizmaları *Eleştiri ve tartışma kültürü *Çatışma ve çatışma çözme stratejileri *Tavsiyeler

MODÜL 2. ÖFKE VE ŞİDDET KONTROLÜ

*Duygularımız *Öfke ve şiddet *Öfkemizi fark etmek *Sözcükler, beden dili ve iletişim becerileri *Öfke kontrol teknikleri *Öfkeli kişiyle başa çıkmak

ZOR İNSANLAR VE ZOR HASTALARLA BAŞA ÇIKMA – SERTİFİKA PROGRAMI

MODÜL 1. ZOR İNSANLAR VE ZOR HASTALARLA BAŞA ÇIKMA

*Sağlık iletişimi nedir? *İletişim ve iletişim becerileri *İletişim hataları *Zor insan kimdir? *Kişilik ve kişilik türleri *Kişilik bozuklukları (Eksantrik, dramatik, endişeli kişilikler) *Zor insanlarla başa çıkma teknikleri *Hasta kişilikleri (Yönlendirici, analitik, sevecen, dışavurumcu) *Hasta profilleri (Panik, kaderci, kabullenmeyen, hastalık hastası, bilgiç, zor) *Fiziki ve zihinsel engelli hastalarla iletişim *Tam olarak iyileştirilemez hastalarla iletişim *Ölüm haberinin verilmesi

MODÜL 2. ÖFKE VE ŞİDDET KONTROLÜ

*Duygularımız *Öfke ve şiddet *Öfkemizi fark etmek *Sözcükler, beden dili ve iletişim becerileri *Öfke kontrol teknikleri *Öfkeli kişiyle başa çıkmak

SAĞLIK KURUMLARINDA İLETİŞİM VE KURUMSAL İLETİŞİM- SERTİFİKA PROGRAMI

MODÜL 1. İLETİŞİM SÜRECİNDE KENDİMİZİ VE BAŞKALARINI ANLAMAK – BİLİNMESİ GEREKENLER

*İletişimi ve 5n1k’yı anlamak *Beynimizi anlamak *Duygularımızı anlamak *Algı ve gerçeği anlamak *Benliğimizi ve kişilikleri anlamak *Düşüncelerimizi anlamak *İletinin üç boyutunu anlamak *Sözsüz iletişimi anlamak *Ortamı (çevre ve kültürü) anlamak *Davranışlarımızı anlamak

MODÜL 2. İLETİŞİM SÜRECİNDE ANLAŞILMAK – YAPILMASI GEREKENLER

*Temel iletişim becerileri *İlk izlenim *Duygusal banka hesabı *Saydam davranmak *Aktif dinlemek *Empatik anlayış benimsemek *Sen dili, ben dili *Algı, duygu ve istek kurgusu *Etkili konuşmak *Söz, duygu ve davranış uyumu *Kendini açmak *Empatik güvengenlik *Sınırlar ve sorumluluklar

MODÜL 3. ZOR İNSANLAR VE ZOR HASTALARLA BAŞA ÇIKMA

*Sağlık iletişimi nedir? *İletişim ve iletişim becerileri *İletişim hataları *Zor insan kimdir? *Kişilik ve kişilik türleri *Kişilik bozuklukları (Eksantrik, dramatik, endişeli kişilikler) *Zor insanlarla başa çıkma teknikleri *Hasta kişilikleri (Yönlendirici, analitik, sevecen, dışavurumcu) *Hasta profilleri (Panik, kaderci, kabullenmeyen, hastalık hastası, bilgiç, zor) *Fiziki ve zihinsel engelli hastalarla iletişim *Tam olarak iyileştirilemez hastalarla iletişim *Ölüm haberinin verilmesi

MODÜL 4. SAĞLIK KURUMLARINDA KURUMSAL İLETİŞİM, RİSK VE KRİZ İLETİŞİMİ

*Kurumsal iletişim, kurumsal iletişim yönetimi *Sağlık kurumlarında kurumsal iletişim yönetimi *Risk, risk iletişimi ve yönetimi *Sağlık kurumlarında risk iletişimi *Kriz, kriz iletişimi ve yönetimi *Sağlık kurumlarında kriz iletişimi

Eğitmen Hakkında

Türkiye Sağlık Vakfı
Uzaktan Eğitim Merkezi

 Kaliteli anlatım yapan alanında uzman eğitimcilerden eğitim alma fırsatı.

 Eğitiminizin Türkiye Sağlık Vakfı tarafında sertifika ile belgelendirilmesi avantajı.

 Eğitiminizi esnek zaman planlamasıyla tamamlayabilme fırsatı.

 TSV UZEM, internet olan her yerden ve her platformdan problemsiz bir şekilde kullanılabilir.

 Ders materyallerine PC, tablet ya da telefonlarınız üzerinden kullanım olanağı.

 Kaliteli eğitimi ve itibarlı bir sertifikayı uygun fiyata edinirsiniz.

Yorumlar

Yorum Yaz

BAŞVUR
Sertifika Programı Bilgi Formu
Web sitemizdeki çerezleri (cookie) kullanıcı deneyimini artıran teknik özellikleri desteklemek için kullanıyoruz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
Kabul Et